پژو 308

احتمالا ایران خودرویی ها قصد نداشتند که به این زودی ها خبر ورود پژو308 به ایران را درز دهند، اما هر چه هست یک منبع آگاه خواسته یا ناخواسته خبر از ورود این محصول روز اروپا به کشور داد.



The image “http://www.imagecows.com/uploads/a160-Peugeot-308-GT-Picture.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

ادامه مطلب ...

پژو 407

وایل تابستان گرم سال 1372 است. به همراه خانواده سوار بر پیکان صفر کیلومترمان برای زیارت عازم مشهد مقدس هستیم. 100 کیلومتر خارج از تهران در حالی که شیشه ها تا آخر پایین کشیده شده است، سرعت حدود 80، دست راست به فرمان و دست چپ معلق در هوا، در آیینه ی بغل خودرویی با سرعت اعجاب آور خود را آشکار می کند و حس کنجکاوی مرا بر می انگیزد. با نزدیک شدنش در می یابم که این خودرو پیکان نیست!



The image “http://www.auto-rent.ro/images/thb/12_Peugeot_407_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

ادامه مطلب ...

تویوتا پرادو GX

مدل پرادو از سری خودروهای لندکروز شرکت تویوتا میباشد که یکی از محبوب ترین های دنیای خودروهای بیابانی به حساب می آید. خودرویی متناسب با فضای شهری و مصرف سوخت کم و در عین حال مانوس با بیابان. ورود این خودرو به ایران عرصه را برای رقیبانش بسیار تنگ کرده و پیش بینی میشود خودروهایی مثل موسو، سرانزا و رونیز با افت شدید فروش (همین الان هم وضعیت فروش و تیراژ تولیدی این خودرو بسیار نا امید کننده است) روبرو شوند. قیمت این خودرو حدود 50 میلیون تومان است .




The image “http://www.samochody-z-dubaju.eu/media/offerphotos/prado1__.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

ادامه مطلب ...